Eli siis... 

Mulla hajosi tietokone muutossa ja nyt sitten on uusi kone käytössä, niin pääsee tänne taas päivittämään juttuja.

Paino on pysynyt suht samassa, ei laskuja eikä isompia nousuja tullut eli tasoittunut tälle kohdalle tällä hetkellä.

Nyt sitten on mietinnässä että miten saa taas notkahduksen lasku suuntaan...

Varmaankin annosten pienentäminen on seuraava vaihe.

Liikuntaa tulee jonkin verran, kävelen välillä lenkkejä, kun napatyrä antaa liikkua ja sitten työn puolesta käytiin retkellä viime perjantaina joten sekin liikunta lasketaan...

Olen myös kotona yrittänyt pikkuisen jumpata, mutta ne jää aina melko lyhyeen kun alkaa mahassa tuntua, just tuossa tyrän alueella...

Mulla oli se 30.8.21 lääkäri aika sinne vatsakeskukseen ja siellä selvisi että mulla on refluksia, joka ei ole oireillut.

Sitten tyrän leikkaus ei tule samassa lihavuusleikkauksen kanssa, vaan n. 1v tai vähintään 6kk sen leikkauksen jälkeen, jolloin tyrän paikan pysyvyys on mahdollisesti parempi.

Itse lihavuusleikkaus jono on edelleen ruuhkautunut koronan takia.

Joten mun leikkaus menee loppu vuoteen 2021 tai alkuvuoteen 2022.

Sain tietää myös että ennen leikkausta minulle tulee vielä 6vk kestävä ene-dietti.

Nyt laihtumisen myöstä minulla on parantunut: Hyperplasia ja helpottanut uniapnea ja Helokobakteerikin on saatu häädettyä, että hyvään suuntaan edelleen ollaan sentään menossa leikkausta ajatellen.