Joo se käynti oli sitten eilen ja kylläpä olin järkyttynyt siitä mitä tämä mun paino touhuaa kun aletaan olla lähempämä leikkausta... 

Kuukautisethan se lykkäs mun tuurilla just tälle käynnille ja sen kyllä huomas että paino voi nousta kuukautisten aikaan...

Punnistsin itseni lauantaina ja olin niin iloinen että painoni oli laskenut 108.1kg:hen ja ja laskin että nyt olisin sen 8.2 saanut pois, no lääkärissä sitten näyttikin vaaka 112.3kg????!!!!

Siis miten se on mahdollista että se noin rajusti heittää ylöspäin... no yllärihän oli taas tän aamun punnitus... painoin kotona 109.0kg..

Eli semmosia painon suhteen...

No kysyin tietysti että kun tämä näyttää nyt näin ja kotona oli ihan erilukemia niin hän totesi että ei se leikkaus ole enää siitä muutamista kiloista kiinni vaikka ne hyvä olisikin saada pois.

Koko vuoden paino historiani on kuitenkin laskusuuntainen ollut aina virallisissa punnituksissa ja se on se tärkein juttu siinä.

Myös meikäläisen verenpaine eli omaa elämäänsä lääkärissä...

Hoitajan mittaamana se oli 155/87 ja itse kun mittaan ilman häiriö tekijöitä esim töissä niin mun paineet on jopa 98/65... että pikkuisenko tressaan muualla mittaamista.

Kävin myös hoitajan kanssa katsomassa minne mun sitten n.2 vk päästä pitää mennä kun sairaalaan saavun leikkaus aamuna.

Fyssärillä käytiin läpi oikea nousemis asento leikkauksen jälkeen joka olikin mulle entuudestaan tuttua ja sitten opeteltiin puhaltamaan pulloon jonka tarkoitus on sitten leikkauksen jälkeen helpottaa oloa osastolla ja kotonakin...

Mutta tämmösiä tänne tälle erää...