Eilen minulle sitten soitettiin sairaalalta tulevan leikkauksen asioissa.

Hoitaja kertoi että labrat ja sydänfilmi olivat kunnossa kuten itsekkin ne vastauset silloin omakanta pelvelun kautta katsoessa tulkitsin.

Sitten sanoi että 18.3. alkava sairaanhoitajien jne muiden ammattiryhmien lakko peruuntui ainakin näillä näkymin että minulla olisi nyt sitten todellakin toteutumassa tuo 24.3.22 leikkaus.

Paino on pienessä laskussa mutta ei mitään hurjia pudostuksia edelleenkään kuten viime enellä oli...

Nyt aamusta painio oli 104,4kg, johon olen kyllä hyvin tyytyväinen.

Alan siis olla niissä lukemissa mihin pääsin edellisen enen aikaan kunnes paino nousi sen 7kg, eli olen mä ainakin sen verran sitten pois saanut, vaikka ei se siltä tunnu...

Nyt siis Eneilyä jatketaan ja liikutaan mitä pystyy vielä ennen leikkausta.