Olin viime viikonloppuna siskolla viikonlopun ajan kylässä ja oli mukavaa, tapasin myös tyttären tyttöystävän ja kävimme kalassa ja teimme hampurilaisia jne...

Kaikin puolin mukava reissu.

Juomispuoltakin olis ollut tarjolla, mutta eipä tuo alkoholi maistu sen enempää kuin ennen leikkuutakaan...

Olin melkein 2v täysin juomatta koska se ei ole ikinä tuo alkoholi maittanut ja nyt kun olin kylässä niin ajattelin seuraksi juoda, no 2 kulausta ja siihen stoppas...

Tuli vaan epämiellyttävä närästävä tunne samantien.

Yhdestä hampurilaisesta sain syödä 3 kertaa :D

Joten kyllä huomaa ettei tota kiinteää ruokaa edelleenkään mene kauheen isoja määriä alas.

Toinen tyttäristä kertoi mulle sivusta rakuten viki ja sitä olen sitten tässä katsellut lähes tauotta... vitsit että voi olla koukuttavia noi aasialaiset sarjat...

Tänä iltana tosin työhommia, makkaranpaistoa tapahtumassa...

Samalla kuulee live musiikkia jne...