Noniin tällä kertaa on tarkoitus kirjoitella omista tuntemuksista ja olotilasta tällä hetkellä.

Kuten aikaisemmissa postauksissa olen kirjoittanut minulla on napatyrä ja nyt se sitten on viimeisiet 5 päivää vihoitellut enempi ja vähempi jopa niin paljon että taas vaihteeksi on tältä päivää acutan reissu takana.

Aamusta alkoi ensimmäisen ene ruuan jälkeen tuntumaan kipuja ja ne vaan sitten voimistuivat ja voimistuivat entisestään, kunnes päätin että en jaksa enää odotella tuskieni kanssa.

Sattui niin että oikein hiki tuli ja nousi lämpöä.

Lämmön nousu korkeissa kiputilanteissa on kuulemma normaalia.

Sairaalassa olin sitten syömättä ja juomatta klo 16 saakka. otettiin verikoeita, virtsanäyte, ja sitten laitettiin kanyyli ja otettiin varjoainekuvaus mahasta.

Mitään muuta syytä ei kivuille löytynyt kuin tyrä.

Joku mieslääkäri sitten tuli ja painoi tyrän takaisin alas tyräportista paikoilleen ja siihen loppui sillä hetkellä kivut.

Nyt sitten kotiin päästessä olo oli aika heikko, kun ei ollut saanut muuta syötävää kuin aamulla muutaman kirsikkatomaatin ja kurkun siivun sekä yhden ene juoman.

Nyt alkaa olo olla jo parempi kun sai syötyä ja juotua.

Lääkäri joka tuolla acutassa minua tänään hoiti sanoi että laittaa paperit, jotta pääsisin toimenpiteisiin mahdollisimman pian että jos mun tulevia leikkauksia voisi millään muotoa kiirehtiä.

Että tämmöistä tällä kertaa...