Ihmetys on suuri että paino ei ottanutkaan kauheeta spurttia ylöspäin tai jumittunut neidin ylppärijuhlien jälkeen.

Tosin sen jälkeen olen palannut normaaliin laihistelu ruokavaliooni.

Pitkästä aikaa paino oli aamusta 117.8kg.

Todella mukavaa että on nyt jälleen laskusuunnassa.

Olemme kerran käyneet nyt tälle kesää rannalla, osa ui ja minä vaan siellä kävelin ja otin kuvia.

En ole vuosiin uinut järvessä, enkä varmaan tule uimaankaan, se ei ole paino asioista kiinni vaan lapsuuden pelottelusta josta on jäänyt liian suuri ällötys päälle mennä järveen jonka pohjaa ei näe.

Joten mieluummin olen sitten uimatta...

Kävimme myös perheen kanssa piknikillä viime viikolla. 

Eväänä oli vesimelonia, mansikoita, pensas mustikkaa sekä itse tehtyjä kolmioleipiä, juomana vettä ja lapsille pillimehua.

Jonkin verran olen herkutellut myös jäätelöllä tai sorbetilla.

Jäätelöissä on nyt aivan ihania vegan tuotteita tullut myyntiin ja sitruuna ja mustaherukka sorbetteja olen ostanut viime kesänäkin ja hyviä ovat edelleen.

Olen myös mahdollisuuksieni mukaan yrittänyt vähän kävellä omaan hitaaseen tahtiini, mutta liikun kuitenkin mitä kärsii...

Tulee myös hyötyliikuntaa kun pakkailee muuttotavaraa, muutto on edessä 2 viikon päästä ja kaikki melkein vielä levällään...